「Coinbase Wallet」でNFT送信が不可能に。取引手数料=アプリ内課金をAppleが要求

2022.12.05 17:12
Impress.co.jp

Apple’s claim is that the gas fees required to send NFTs need to be paid through their In-App Purchase system, so that they can collect 30% of the gas fee.

検索

人気記事

2026.04.09 14:00
2022.12.14 14:40
2024.05.21 14:06
2024.03.01 11:49
2026.04.07 15:03

コメント一覧

まだコメントはありません。

コメント